opulence

בריאות החניכיים

הזנחתכידוע, לנוגדי החמצון, תפקיד חשוב בבריאות וחיוניות הגוף, הם מעכבים משמעותית את נזקי הרדיקלים החופשיים הפוגעים במבנה התא, מאטים את תהליך ההזדקנות ואפילו מועילים למניעת סוגי סרטן מסוימים.לאחרונה התברר, ממחקרים עדכניים בתחום, כי נוגדי חמצון עשויים לשמש כטיפול יעיל גם למגוון כאבים כרוניים. אז כדי לאפשר לך למצות את המיטב מהטיפול אנחנו מזמינים אותך להתנסות באחת התרכובות האיכותיות והעוצמתיות ביותר שלנו המיועדת במיוחד לטיפול בכאבים.

מניעת נזקי דלקת מפרקים

מחקר שנערך בקרב הסובלים מדלקות מפרקים, וחיפש אחר גורמים גנטיים לתופעה, מצא קשר הדוק בין החמרת התהליכים הדלקתיים ובין מתח חמצוני. בקרב חולים במצב מתקדם, נמצאו רמות נמוכות במיוחד של חלבון המיועד להגנה על המפרקים ומניעת מתח חמצוני. הוספת נוגדי חמצון אל מי השתייה שיפרה את מצבם הבריאותי באופן ניכר, עצרה את הנזק לסחוס, והפחיתה את הכאבים ואת הנוקשות במפרקים.

הקלה משמעותית על כאבי הגב

הקשר המוכח בין הגידול בכמות הרדיקלים החופשיים והגברת המתח החימצוני לבין נזקים שנגרמו לרקמות, בא לידי ביטוי גם בכאבי גב כרוניים.נוגדי חמצון, בעיקר ממקורות תזונה זמינים ביולוגית, ממתנים משמעותית את פעילות הרדיקלים החופשיים, ועשויים להקל משמעותית על כאבי גב הנגרמים עקב שחיקה ועומסים.

דלקת מפרקים שגרונית – קשר הדוק המבוסס מחקרית

במחקר נוסף שנערך בקרב הסובלים מדלקת מפרקים שגרונית, חודד יותר הקשר בין התופעות, היות ומערך נוגדי החמצון של הגוף נפגע משמעותית על-ידי התהליכים הדלקתיים. היכולת להשיב לגוף את כוחות ההגנה שלו, מסייעים בבלימת הנזקים לרקמות החיבור ומביאים עמם הקלה משמעותית בכאב.

יעילות בטיפול בפיברומיאלגיה

תשישות כרונית, ירידה קוגניטיבית, חרשות וכאבים בכל הגוף, אלו רק כמה מהתסמינים מהם סובלים רבים, ובעיקר רבות, מהמתמודדים עם פיברומיאלגיה. בעוד שמקור התסמונת עדיין נחקר, ממצאים רבים כבר התגלו אודות התהליכים הביולוגיים המתרחשים בתא בקרב הסובלים ממנה. בין היתר התגלה כי חולי פיברומיאלגיה מייצרים רדיקלים חופשיים בקצב מוגבר וכי הצטברות של חומצות שומן רב בלתי רוויות, מגבירות משמעותית את המתח החמצוני במחיצות התא. כדי לעצור את ההתדרדרות המתמשכת, נמצא כי צריכה של נוגדי חמצון בריכוזים גבוהים היא פתרון פוטנציאלי יעיל וחשוב. כיון שככל שהמתח החמצוני הולך ופוחת, כך התסמינים נחלשים ואיכות החיים עולה משמעותית.

פתרון יעיל וטבעי – זמין לך יותר מאי פעם

חברת אופיולנס גלובל הקנדית פיתחו תרכובת ייחודית (fountain of life) “מעיין החיים” המופק ממיצוי של עץ האשוחית הנורווגי הנקרא בפי כל ” עץ החיים” מוכר כצמח מרפא במשך אלפי שנים לאוכלוסיות האזורים בו גדל אודות לתכונותיו העוצמתיות המכיל ריכוז גבוה של 7 נוגדי החמצון הכי חזקים המצויים בטבע ומכיל תכונות אנטי-דלקתיות ואנטי מיקרוביות. הטיפול באמצעות נוגדי החמצון ניתן בנוזל שידוע כי הכי יעיל בבריאות בכך שאינו עבר שום תהליך כימי ושומר על ערך תזונתי גבוה ומאפשר ספיגה מרבית בגוף בזמן קצר (זמינות ביולוגית גבוהה).

אז כדי ליהנות מכל יתרונות נוגדי החמצון ולהשתחרר מהכאב בדרך טבעית אנחנו מזמינים אותך להכיר את נוזל “מעיין החיים” שכבר הקל על סבלם של אלפי אנשים ברחבי העולם.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top