opulence

גם לבעלי חיים

גם לבעלי חיים – כל היתרונות בנוגדי חמצון לחיות מחמד

עשן, זיהום סביבתי וחומרי הדברה הם רק חלק קטן משלל הרעלנים עליהם חשופים בעלי חיים במהלך שגרת חייהם. בכל יום אנו וחיות המחמד שלנו נחשפים לגורמי סביבה רבים המסכנים את בריאותנו וההשלכות עשויות להיות בכל תחומי החיים. ככל שאנו לומדים יותר על נוגדי החמצון, כך אנו מבינים על כמה תחומים מתפרשים יתרונותיהם יוצאי הדופן. עם התוסף הנכון, המבטיח ספיגה מיטבית ועוצמה שאין שניה לה, ניתן לשמור לא רק על בריאותנו, אלא גם להבטיח שהחברים על ארבע שמלווים אותנו ייהנו מאיכות חיים גבוהה.

מהם נוגדי חמצון?

נוגדי החמצון הם שם כולל למגוון חומרי הזנה המעכבים תהליכי חמצון. עקה חמצונית היא תהליך בו מולקולות המרכיבות את התא הופכות לרדיקלים חופשיים, מולקולות חסרות אלקטרון הגורמות לתגובת שרשרת של כליה וריקבון. אם יצא לך לראות בעבר גדר מתכת מתכסה בחלודה, תפוח שנעשה חום או אפילו נייר מצהיב, הרי שכבר ראית עדות חיה לכוחו ההרסני של תהליך החמצון. תהליך זה מתחולל גם בתוכנו מדי יום ביומו. נוגדי החמצון תורמים באופן ניכר להאטת התהליך.

צריכה קבועה של נוגדי חמצון תורמת להאטת תהליכי החמצון וליצירת רדיקליים חופשיים הרסניים

אז כיצד זה עשוי לסייע לחיות המחמד שלנו?

בעלי החיים שלנו חשופים לרעלנים הרבה יותר מאיתנו. חשוב שנקפיד להעניק להם נוגד חמצון עוצמתי שייספג ביעילות כדי שיוכלו ליהנות מכל היתרונות

בעוד שרובנו שומרים על היגיינה בקפדנות ודואגים להתרחץ לאחר שהייה ארוכה בחוץ ולחטא משטחים הנתונים להשפעה רבה של רעלנים, בעלי החיים שלנו לרוב מסתובבים למשך זמן רב בחוץ. הם רובצים על הדשא, אוכלים מכל הבא ליד ומתחככים בבעלי חיים וחפצים רבים. לעולם לא ניתן לדעת כיצד רוסס הדשא, מה היה בחומרי המזון שמצאו ואילו רעלנים נמצאים שם בחוץ.

כיצד עשויים תהליכי חמצון לפגוע בבעלי החיים?

כיום יותר מאי פעם, ידוע כי נוגדי חמצון עשויים למנוע מחלות נפוצות רבות בקרב בעלי חיים הנובעות מתהליכי חמצון וביניהן:

ספיגה מיטבית היא המפתח

לעתים קרובות, תזונה מגוונת דיה יכולה למנוע לא מעט מהבעיות שמגיעות מגורמי הסביבה המזיקים הללו. עם זאת, ברוב מוצרי האוכל לכלבים תוספי נוגדי החמצון הם סינתטיים ולכן, אינם נספגים ביעילות. לכן, חשוב שנוודא כי אנו מספקים לבעלי החיים שלנו נוגד חמצון אמין, חזק ושייספג ביעילות.

תמצית ” FOL – מעיין החיים” נחשבת כיום לתרכובת נוגדי החמצון העוצמתית ביותר הקיימת ומופקת בתהליך 100% טבעי מעץ האשוחית הנורווגי. תמצית זו, המכילה 7 מנוגדי החמצון החזקים ביותר הזמינים כיום, מגיעה בתמיסה נוזלית המבטיחה ספיגה מיטבית. כמה טיפות על הלשון או במי השתייה של חיית המחמד שלך תאפשר לך להבטיח שכל חברי המשפחה ייהנו ממרץ, בריאות ואריכות ימים.

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא תסמונות מטבוליות

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top