opulence

חשיפה מופרזת לקרינת UV

חשיפה מופרזת לקרינת UV עשויה להאיץ את תהליכי החמצון

הידעת? חשיפה מופרזת לקרינת UV עשויה להאיץ את תהליכי החמצון על עור הגוף ולגרום למחלות ונזקים בלתי הפיכים.

חשיפה לקרינה אולטרה סגולה (UV) היא גורם סיכון מרכזי בהתפתחות מחלות עור שונות כגון סרטן העור או אדמנת. גם חשיפת אור שמש חזק לעיניים מהווה גורם עיקרי לקטרקט, לניוון מקולרי ולגידולים באזור העפעפיים. קרינת ה-UVA המזיקה נובעת בעיקר מאור השמש ולכן, קיים גוף מחקר נרחב למדי על הקשר בין חשיפה לשמש ובין הסבירות ללקות במחלות עור ועיניים, כולל מספר סוגי סרטן.

לעתים קרובות, קרינת ה-UVA גורמת לייצור מוגבר של רדיקלים חופשיים. תהליכי חמצון מוגברים בתא מעלים באופן ניכר את הסבירות להתפתחות תאים סרטניים ולכן, עיכוב תהליכים אלו הוא בעל חשיבות לאין ערוך למניעת מחלות. נוגדי החמצון הנכונים, אם כן, עשויים להיות הנשק הסודי החשוב ביותר שלנו מול אור השמש.

נוגדי החמצון סייעו במניעת כוויות שמש

מחקר שנערך בעכברים, ביקש לבחון את השפעתם של נוגדי חמצון במניעת נזקי קרינת השמש. נוגדי החמצון קידמו ספיגה מיטיבה של קרינת UVA ו-UVB גם יחד ומנעו התפתחות של כוויות שמש וחדירת לויקוציטים ושינויים אחרים הנוצרים על ידי קרינת UVB. ההגנה על העור והכבד מפני עלייה משמעותית בפעילות חמצון השומנים, הייתה חד משמעית.

נוגדי חמצון מונעים התפתחות תאים סרטניים וכוויות שמש ומסייעים בהגנה על מערכות החיסון וניקוי הרעלים בגוף. כתוצאה מכך נזקי קרינת השמש פוחתים.

מערכת חיסונית חזקה תורמת למניעת התפתחות גידולים בעור

ירידה בתפקוד מערכת החיסון נמצאה כגורם קריטי לקרציונגנזה של העור. התפתחות תאי סרטן שאינם מלנומה הינם שכיחים בהרבה בקרב חולים בעלי מערכת חיסונית חלשה יותר. צריכת נוגדי חמצון, גם כאשר לא נעשה שימוש מספק במקדם הגנה, מקדמת את תהליכי ההגנה הטבעיים של הגוף ומונעת התפתחות תאים סרטניים.

דיכוי העקה החמצונית עשוי לתרום למניעת נזקי UV בקרב בני אדם. גוף מחקרי רחב היקף מזהה כיום את הקשר הבלתי ניתן להפרדה בין תהליכי החמצון ובין התפתחות תאים סרטניים בעור ובעיניים כתוצאה מחשיפה מוגברת לשמש. גם במובן הזה, הגנת נוגדי חמצון היא כלי חיוני למניעת גורמים לסרטן. מחקרים שנערכו בקרב בני אדם שצרכו נוגדי חמצון באופן סדיר, הפגינו יכולת גבוהה יותר להתמודד עם נזקי הקרינה, גם אם תקופת הטיפול הייתה ארוכה יחסית. הגנה על הגוף מפני נזקי השמש, שהייה בצל, שימוש במקדם הגנה וחיזוק המערכות על ידי צריכת נוגדי חמצון, יוצרים יחד חומה בצורה עוצמתית נגד נזקי קרינת השמש.

למצות את המיטב מהגנת נוגדי החמצון שלך

כדי להבטיח שיעמוד לרשותך פתרון מיטבי, אנו מזמינים אותך להתנסות בתמצית “FOL מעיין החיים”.

שבעת נוגדי החמצון העוצמתיים ביותר בטבע זמינים לך ממקור 100% טבעי ובתרכובת נוזלית קלה לספיגה. במשך מעל 15 שנה, התנסות מאות אלפי מטופלים בתמצית הייחודית הזו ונהנו משלל יתרונות בריאותיים. אנו מזמינים אותך להצטרף אליהם וליישם פתרון פשוט ליישום, אך עוצמתי באופן יוצא מגדר הרגיל, בחיי היום-יום שלך.

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא סכרת

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top