opulence

כיצד מקדמים נוגדי חמצון איזון הורמונלי בקרב נשים

כיצד מקדמים נוגדי חמצון איזון הורמונלי בקרב נשים

גלי חום, חולשה, עייפות ותנודות במצב הרוח. אלו רק כמה מהתופעות הנפוצות ביותר עמן מתמודדות נשים בתקופות של אי איזון הורמונלי. בתקופת גיל המעבר, מתחוללים שינויים רבים בגוף האישה והפעילות ההורמונלית עשויה להשתבש באופן ניכר. גם לאחר לידה, ההצפה ההורמונלית שוככת ולעתים קרובות תופעות הלוואי עשויות להיות קשות מנשוא. כעת, מחקרים חדשים מזהים את הקשר בין תהליכי החמצון ובין הפעילות ההורמונלית. על ידי צריכת תוסף נוגדי חמצון איכותי, ניתן להקל באופן ניכר על תופעות אלו.

על תהליכי חמצון וגיל המעבר

גיל המעבר מהווה תופעה פיזיולוגית מרכזית במערכת הרביה הנשית. ככל שהשחלות מפסיקות לתפקד והמחזור החודשי נפסק, נוצר מחסור ניכר באסטרוגן. רבים אינם יודעים זאת, אך גם האסטרוגן הוא נוגד חמצון עוצמתי בעל השפעה מכרעת על תפקודי גוף האישה. לכן, במובנים רבים, רבים מתסמיני גיל המעבר נובעים מעקה חמצונית. תהליך זה נובע מאובדן אלקטרונים ממולקולות בקרום התא המוביל לתגובת שרשרת. מולקולות אלו, היוצאות למסע זלילה אחר אלקטרונים אבודים מכונות רדיקלים חופשיים וגורמות לנזקים נרחבים ברקמות הגוף. פעילות זו מובילה למגוון תסמינים ופתולוגיות המאפיינים את גיל המעבר.

לכן, צריכה סדירה של נוגדי חמצון עשויה לסייע לגוף להתמודד עם הירידה הדרסטית באסטרוגן ולמנוע חלק ניכר מתופעות הלוואי של גיל המעבר. מחקרים רבים מזהים כיום את התמיכה המשמעותית שמספקים חומרים חשובים אלו לאיזון הורמונלי תקין יותר.

כנוגד חמצון משמעותי, האסטרוגן תורם לתפקודים רבים במערכת הנשית. הצניחה החדה ברמות האסטרוגן מובילה להגברת תהליכי החמצון המהווים גורם מרכזי לתסמיני גיל המעבר

ההשפעות ניכרות גם לאחר לידה

בשל תנאי העקה החמצונית במהלך הלידה, היילוד הטרי זקוק להגנת נוגדי חמצון נרחבת לאחר הלידה. ממצאי גוף המחקר הנוכחי מראים כי צריכה קבועה של נוגדי חמצון מקדמת הגנה נוגדת חמצון בחלב האם. דגימות חלב שנאספו מ-20 אימהות מתנדבות במהלך 24-48 שעות, 7 ימים ו-14 ימים לאחר הלידה מצאו כי פעילות אנזימטית מקדמת חמצון פחתה באופן משמעותי לאחר צריכת נוגדי חמצון.

נוגדי חמצון ישמרו על האיזון ההורמונלי של האם ויספקו הגנה נוגדת חמצון חשובה ליילודים

לשמור על האיזון באמצעים טבעיים

לפעילות ההורמונלית שלך השפעות מרחיקות לכת על רווחתך ובריאותך. כדי לקדם אורח חיים בריא ואיכות חיים גבוהה, זהו הזמן לגייס את כל הכלים שהטבע העמיד לרשותך.

תמצית ” FOL מעיין החיים” היא פתרון 100% טבעי שיאפשר לך לשקם את מנגנוני הריפוי של גופך. התמצית מופקת מעץ האשוחית הנורווגי ומכילה 7 מנוגדי החמצון החזקים ביותר הקיימים בטבע. אנו מזמינים אותך להתנסות עוד היום בפתרון שמסייע כבר מעל 15 שנה למטופלים בכל רחבי העולם לשמור על איזון ותפקוד אופטימלי.

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא בריאות החניכיים

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top