opulence

נוגדי חמצון וירידה קוגניטיבית

האם נוגדי חמצון יכולים למנוע ירידה קוגניטיבית בקרב בני הגיל השלישי?

הגיל השלישי מביא עמו אתגרים בריאותיים ותפקודיים רבים. ככל שאנו מתבגרים, חשוב שנגייס לרשותנו פתרונות יעילים לשמירה על חיוניות ובריאות הגוף. כיום יותר מאי פעם, אנו מבינים את הקשר הבלתי ניתן להפרדה בין אורח חיים בריא ותזונה נכונה ובין השפעות הגיל על הגוף. אחת מהתופעות האופייניות ביותר לגיל השלישי, היא הירידה בתפקודים הקוגניטיביים. פגיעה במיומנויות כמו זיכרון, קשב וריכוז ואיזון מצב הרוח היא שכיחה למדי לאחר גיל 65 וכדי להיאבק בתופעה, חשוב שניערך מבעוד מועד.

ירידה קוגניטיבית הקשורה לגיל נקשרה למגוון מנגנונים ביולוגיים – ממחלות כלי דם במוח ועד פגיעה בתשדורת העצבית. אחד מהגורמים הנחקרים ביותר הוא נזקי הרדיקלים החופשיים. עקה חמצונית נחשבת כיום לאחד הגורמים המרכזיים לפגיעה בתפקודים הקוגניטיביים. צריכה של תוסף נוגדי חמצון איכותי ואמין לאורך זמן, עשויה לספק הגנה חשובה נגד נזקים אלו ולשמור על איכות חייך גם בגיל מבוגר. צוות המומחים של “מעיין החיים” אסף עבורך כמה נקודות שחשוב לדעת על הקשר בין נזקי הרדיקלים החופשיים וירידה קוגניטיבית בקרב הגיל השלישי.

כיצד משפיעים הרדיקלים החופשיים על תפקודי המוח?

עקה חמצונית עשויה לגרום לניוון תאי על פני שלל רקמות גוף. ברקמת המוח, נמצא כי הנזק לתאי העצב עשוי לגרום לפגיעה נרחבת בתשדורת העצבית ולתהליכים ניווניים שיפגעו בתפקודים הקוגניטיביים לאורך זמן.

תהליכי חמצון הם חלק בלתי נפרד מתפקודי התא. לאורך השנים, אנו חשופים לשלל רעלנים, מבפנים ומבחוץ, אשר עשויים לחולל שינויים במבנה התא. עישון, חשיפה מוגברת לשמש ומתח מוגבר הם רק חלק מהגורמים שעשויים להאיץ את תהליכי החמצון. מן הרגע שחלק מן המולקולות בתא מתחילות להינזק, תיווצר תגובת שרשרת שיהיה קשה מאוד לעצור. ברקמת המוח, נזקי החמצון באים לידי ביטוי בשלל אופנים. מעבר למוות מוגבר של תאי מוח, נמצא כי נזקי החמצון עשויים להשפיע על הפלסטיות העצבית. מדובר במאפיין מפתח במגוון תפקודים – מהאיזון הרגשי ועד למיומנויות הלמידה והחשיבה. ממצאים מחקרים מראים כי נוגדי חמצון תזונתיים יכולים לעכב תגובות הנלוות לניוון עצבי, ובכך למנוע פגיעה קוגניטיבית.

נוגדי חמצון כמו (CoQ10), פיקנוגנול והפוליפנולים הלא-פלבונואידים, כורכומין ורזברטרול, הם ככל הנראה נוגדי החמצון היעילים ביותר למניעת נזקי חמצון ברקמת העצב והמוח. ישנן עדויות רבות כיום בגוף המחקר לכך שתוספי תזונה העשירים בנוגדי חמצון עשויים לעצור את ההתדרדרות ולמנוע נזקים לתפקוד הקוגניטיבי.

לדאוג עוד היום לצרכים של מחר

אנו ב”מעיין החיים” מחויבים לרווחה שלך. כדי לסייע לך לקבל הגנה רחבת היקף לחיוניות הגוף ולתפקוד היום-יומי, אנו מעמידים לרשותך תמצית ייחודית המכילה שבעה מנוגדי החמצון העוצמתיים ביותר שבנמצא. התרכובת הנוזלית המופקת מעץ האשוחית הנורווגית מציעה טוהר גבוה ויתרונות המגובים בשלל מחקרים. אנו מזמינים אותך להצטרף לשורה ארוכה של מטופלים ששיפרו את איכות חייהם לאורך 15 שנות פעילותנו ולגייס את כוחם של נוגדי החמצון לחיים בריאים ויציבים.

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא סכרת

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top