opulence

נוגדי חמצון ומצב הרוח

האם נוגדי חמצון יכולים לסייע באיזון מצב הרוח?

רבות כבר נכתב על שלל יתרונות נוגדי החמצון לבריאות וחיוניות הגוף. המולקולות הפלאיות הללו מספקות הגנה אמינה ורחבת היקף נגד נזקי הרדיקלים החופשיים ומעקבות תהליכי חמצון מזיקים במבנה התא. כעת, יותר ויותר מחקרים מראים כי קיים קשר בין פעילות רדיקלים חופשיים להפרעות במצב הרוח כמו חרדה ודיכאון. נוגדי חמצון עשויים לפעול למאבק בהשפעות אלו ולהעניק איזון חיוני למצב הרוח ולמניעת מצוקות נפשיות ממקור פיזיולוגי. כדי לקבל מענה רב תחומי לבריאות הגוף והנפש גם יחד, אנו מזמינים אותך להתוודע ליתרונות הייחודיים של תמצית “מעיין החיים”. תרכובת עוצמתית זו של נוגדי חמצון המופקת מעץ האשוחית הנורווגי היא החולייה שתשלים את השרשרת הבלתי ניתנת לניתוק שבין בריאות הגוף והנפש.

המגיפות של המאה ה-21

ארגון הבריאות העולמי מעריך את שכיחות הדיכאון והפרעות החרדה בקרב האוכלוסייה הכללית במעל 18% בכל רחבי העולם. שתיהן יחד, מהוות את המצב הרפואי הרביעי בשכיחותו והשפעותיהן רחבות ההיקף נפוצות רק פחות ממחלות לב כליליות. השפעות הדיכאון חולשות על כל תחומי החיים. הפגיעה בתפקוד היום-יומי ובחיים החברתיים עשויה להיות עמוקה וללא מענה טיפולי ראוי, היא עשויה להוביל למצבים אובדניים. חרדה בעוצמות כאלו ואחרות, מהווה חלק בלתי נפרד מאורח החיים המודרני. צביון החיים האורבני הסואן וחסר המנוחה, גורמים גנטיים וטראומות אישיות הם רק חלק מהגורמים להפרעות חרדה ודיכאון.

דיכאון וחרדה הפכו בשנים האחרונות למגיפה גלובלית ומהוות יחד את המחלה הרביעית בשכיחות ברחבי העולם. רק כ-30% יפנו לטיפול במהלך חייהם.

על אף טווח הטיפולים הנרחב העומד כיום לרשות מתמודדים עם חרדה ודיכאון, רק כ-30% מהמתמודדים יפנה לטיפול. לצד טכניקות טיפוליות ומענה תרופתי, ישנה השפעה ניכרת גם להרגלי התזונה והתוספים שנבחר לשלב באורח החיים שלנו.

כיצד רדיקלים חופשיים מפרים את איזון מצב הרוח?

תהליכי חמצון ברקמת המוח עשויים לפגום בפלסטיות העצבית ולהעלות משמעותית את הסבירות להפרעות באיזון הרגשי.

גוף המחקר בשנים האחרונות העלה ממצאים רבים התומכים בטענה כי נזקי הרדיקלים החופשיים אינם משפיעים רק על תפקוד תאי המוח, אלא גם על הפלסטיות העצבית. ממצאים אלה עולים בקנה אחד עם מחקרים שלאחר המוות של חולים עם הפרעת דיכאון והם מצביעים על ירידה משמעותית בתאי העצב והגלייה באזור הקורטיקו-לימבה. נראה כי הרדיקלים החופשיים גורמים לניוון אוכלוסיית תאי העצב באזורים המשפיעים על מצב הרוח והאיזון הרגשי, מה שבתורו עשוי להעלות את הסבירות להפרעות חרדה ודיכאון.

המענה האולטימטיבי לשמירה על איזון רגשי

תמצית “מעיין החיים” נחשבת כיום לתרכובת נוגדי החמצון העוצמתית ביותר הזמינה לצריכה כתוסף. התרכובת הנוזלית מאפשרת ספיגה אופטימלית של התוסף ומכילה שבעה מנוגדי החמצון היעילים והאמינים ביותר למאבק ברדיקלים החופשיים. אנו מזמינים אותך להתחיל לשלב בחייך עוד היום פתרון פשוט ונוח שמביא עמו יתרונות אדירים.

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא תסמונות מטבוליות

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top