opulence

נוגדי חמצון ופצעים ונגעים בעור

נוגדי חמצון עשויים לקדם החלמה יעילה של פצעים ונגעים בעור

ישנם היבטים רבים בתהליכי ההחלמה הטבעיים של הגוף בעת הגלדת פצעים התלויים במידה רבה ברמת האיזון שבין תהליכי החמצון בתא ובין ההשפעה נוגדת החמצון. בעוד שתהליכי הריפוי דורשים רמה נמוכה של עקה חמצונית, נראה שהגברה ניכרת שלה עשויה לגרום להאטה בהחלמה ואף להופעתם של נגעי עור שימוש בנוגדי חמצון איכותיים עשויה, אם כן, למנוע הופעת נגעי עור ולקדם תהליכי החלמה מיטיבים.

כיצד זה עובד?

פגיעות בשכבת האפידרמיס של העור הינן שכיחות. בין אם מדובר בזיהומים, בחתכים או בנגעים הנגרמים ממחלות, רובנו נתמודד בשלב כזה או אחר עם פצעים. תהליך ריפוי הפצעים הטבעי מוביל לשיקום השלמות המבנית והתפקודית של הרקמות הפגועות. הוא מורכב ממספר תהליכים ביוכימיים ותאיים המניעים שחזור של התנאים הפיזיולוגיים טרום הפציעה. על אף שלגוף האדם יש את היכולת המובנית לקדם תהליך תיקון זה, לעתים קרובות חלים ליקויים בתפקוד החשוב הזה. לעתים לא רחוקות, ליקויים אלו עלולים לגרום לסיבוכים קליניים חמורים או אפילו למות המטופל. ליקויים בתפקוד החיסוני, בהתחדשות התאית או במנגנוני ייצור הקולגן עלולים למנוע הגלדה יעילה של הפצע.

תהליכי חמצון עשויים לפגוע באופן ניכר בתהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף ולגרום למחלות עור

כיום, ידוע כי פעילות רדיקלים חופשיים היא גורם מכריע בהפרעות למנגנוני הריפוי. חמצון השומנים ופעילות מוגברת של רדיקלים חופשיים עשויים בתורם לגרום לנזקים נרחבים בעור ולמנוע החלמה ראויה. כיום, נמצא כי צריכה של נוגדי חמצון באופן קבוע מקדמת החלמה יעילה יותר של העור.

הנשק הסודי של צמחי המרפא

מחקרים שנערכו לאחרונה בקרב שלל צמחי מרפא מסורתיים, מצאו כי ברבים מהם, ששימשו במשך מאות שנים לחבישת פצעים, ישנו ריכוז גבוה של נוגדי חמצון. מחקרים אלו חשפו את הפוטנציאל הרב של צמחים בקידום ריפוי פצעים, בזכות תכולתם הגבוהה בתכונות נוגדות חמצון.

צריכת נוגדי חמצון מאטה באופן ניכר את העקה החמצונית ומסייעת לריפוי טבעי יעיל ומהיר יותר

חשיבותם של נוגדי החמצון בתהליכים אלו היא קריטית. חומרים  אלו מונעים למעשה מתהליכי החמצון להתרחש. תרכובות אלו מפוגגות את הרדיקלים החופשיים וממירות אותם למולקולות בריאות. על ידי סילוק רדיקלים חופשיים ועיכוב חמצון השומנים, ניתן למנוע מחלות רבות בעור ולאפשר לגוף לרפא את עצמו באופן יעיל יותר.

 

תמצית ” FOL מעיין החיים” היא קו ההגנה הראשון שלך

גם כשזה מגיע לבריאות העור שלך, לתרכובת נוגדי החמצון העוצמתית שלנו השפעה נרחבת ויוצאת דופן. כאשר עומדים לרשותך שבעה מנוגדי החמצון העוצמתיים ביותר בטבע, המופקים בתהליך 100% טבעי מעץ האשוחית הנורווגי, עומדת לרשותך הגנה אמינה ואיכותית. את התמצית ניתן למרוח באופן חיצוני על העור, על החתך, פצע, נגע.

וכן ניתן לצרוך בצורת נוזל המבטיחה לך ספיגה מיטבית בגופך.

כדי לטפל ביעילות בכל פצע או נגע בעור, אנו מזמינים אותך להתנסות בפתרון הייחודי של “FOL מעיין החיים”.

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא תסמונות מטבוליות

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top