opulence

נוגדי חמצון לחולי לב ולסובלים מלחץ דם גבוה

האם נוגדי חמצון עשויים להוות תקווה חדשה לחולי לב ולסובלים מלחץ דם גבוה?

הדם הוא דלק החיים. המערכות האחראיות על זרימתו התקינה, הובלת החמצן וחומרי ההזנה דרכו ושאיבתו התקינה הן עמוד היסוד של חיוניותו ואריכות ימיו של האדם. זוהי כנראה הסיבה שגורם התמותה המרכזי כיום הוא מחלות לב. אורח החיים המודרני, עתיר המזונות השומניים והיעדר פעילות גופנית, הפך הפרעות אלו בכלי הדם ובלב לנפוצות ביותר. גילויים חדשים אודות כוחם של נוגדי החמצון עשויים להבטיח שתעמוד לרשותך חומה מבוצרת היטב בפני נזקים אלו של העידן בו אנו חיים.

כיצד מועילים נוגדי חמצון למניעת יתר לחץ דם?

יתר לחץ דם הוא אחד מסימני האזהרה המרכזיים למחלות לב קטלניות. מחקרים רבים מסמנים כיום את תהליכי החמצון בתא כאחד הגורמים המשפיעים על העלייה בלחץ הדם. כך למשל, נבחנה באחד המחקרים השפעתה של תוספת יומית של נוגד החמצון פיקונגנול בהשוואה לקבוצת ביקורת שקיבלה פלצבו. המחקר נערך בקרב 58 בוגרים הסובלים מלחץ דם גבוה. לאחר 12 שבועות של טיפול, אלו שקיבלו את תוסף נוגדי החמצון בנוסף לתרופות שלהם הצליחו לשמור על לחץ הדם ברמות תקינות עם מנה של 15 מיליגרם של התרופה לעומת מינון ממוצע של 21.6 מיליגרם ליום בקרב אלה שנטלו את הפלצבו.

על פי טענות החוקרים, נראה כי הפיקונגנול תרם להתכווצות והתרחבות כלי הדם על פי השינויים בזרימת הדם ובכך סייע לשמוע על רמות לחץ דם מאוזנות.

על פי ממצאי המחקר, נטילת נוגדי חמצון הפחיתה את התלות בשימוש בתרופות ושיפרה את יכולת כלי הדם להתאים את עצמם לשינויים בזרימת הדם באופן טבעי

על נוגדי חמצון ומחלות לב

שימוש בתוספי נוגדי חמצון עשוי לסייע במניעת מחלות לב כליליות. מחקרים אפידמיולוגיים רחבי היקף שנערכו בתחום זיהו תחלואה ותמותה גבוהה יותר כתוצאה ממחלות לב כליליות בקרב אנשים הצורכים כמויות גדולות יותר של נוגדי חמצון.

אחד הגורמים המרכזיים למחלות לב כליליות הוא התחמצנות ה-LDL, הידוע בכינויו “הכולסטרול הרע”. צריכה קבועה של נוגדי חמצון תוכל לעכב משמעותית את תהליכי החמצון הללו ולהפחית את התחלואה. התוצאות היו מובהקות אפילו בקרב מעשנים ונראה כי צריכה סדירה של נוגדי החמצון האריכה את ימיהם של חולים רבים וסייעה להפחית אירועי תחלואה.

נוגדי חמצון מונעים התחמצנות כולסטרול המהווה גורם מכריע בהתפתחות מחלות לב כליליות וטרשת עורקים

האם נוגדי חמצון יכולים למנוע טרשת עורקים?

טרשת העורקים נחשבת כיום לאחד מגורמי התמותה הנפוצים ביותר בעולם. עם הזמן, הצטברות פלאק על העורקים הראשיים גורמת לנוקשות ושבריריות וכתוצאה מכך, הסבירות לאירועי לב ולשבץ גוברת באופן ניכר. גם כאן, נראה שלתהליכי החמצון בתא תפקיד קריטי.

במחקר שנערך בתחום נמצא כי תרכובות ומולקולות הנוגדות חמצון לא רק מנעו התחמצנות LDL והתדרדרות מבני כלי הדם, אלא אף שיפרו את יכולת הגוף לנייד עודפי כולסטרול ועיכבו את הצטברות החלבונים הגורמים להצטברות הפלאק.

חשוב שנבחר בתוסף הנכון

ראוי לציין כי ברוב המחקרים שנערכו בעשורים האחרונים אודות הקשר בין מחלות כלי דם ונוגדי חמצון, נראה כי לא הייתה כל דרך להפיק ממצאים חד משמעיים כשהיה מדובר בצריכת נוגדי חמצון ממזונות. בין אם מדובר בעגבניות, שוקולד מריר או יין, נראה שלא נמצאו מזונות עשירים בנוגדי חמצון שהשפיעו באופן חד משמעי על תפקוד הלב וכלי הדם. עם זאת, ככל שמדובר בתוספים איכותיים ומרוכזים, שם כפי שראינו, ההשפעות מובהקות.

צריכת נוגדי חמצון ממזונות לא הפגינה השפעות חד משמעיות כמו צריכת תוספים

כדי למצות את המיטב מכוחם של נוגדי החמצון, אנו מזמינים אותך להתנסות בתמצית ” FOL מעיין החיים”. זוהי הזדמנות ליהנות מיתרונותיהם של שבעת נוגדי החמצון העוצמתיים ביותר בטבע המופקים מעץ האשוחית הנורווגי בתרכובת נוזלית הידועה ביעילותה על הכדורים שעוברים תהליכים כימיים ויורדים בערכם התזונתי, תרכובת נוזלית מאפשרת ספיגה מיטבית.

אנו מזמינים אותך ליצור קשר עוד היום וללמוד עוד על התמצית המהפכנית.

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא סכרת

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top