opulence

ספורטאים וכוחם של נוגדי החמצון

ספורטאים רבים כבר מגלים את סוד כוחם של נוגדי החמצון

מיד עם לידתנו, גופנו מתחיל להתחמצן. זהו תהליך טבעי הנובע מחשיפתנו למגוון גורמים כגון זיהום, קרינת שמש מופרזת, מתח רגשי ואפילו פעילות גופנית מוגברת. כל הנסיבות הללו גורמות לשינויים ברמת התא ולהתפתחות מולקולות מזיקות המכונות רדיקלים חופשיים. אלו מצטברות בגופנו ועשויות להגביר את השחיקה והתשישות ולגרום למחלות. במובן הזה, ספורטאים נתונים לסיכונים מוגברים להתפתחות מחלות. על מנת להימנע מכך, צריכת נוגדי חמצון עוצמתיים באופן סדיר עשויה להיות בעלת השפעות ניכרות.

כיצד פעילות גופנית מאיצה את תהליכי החמצון

על פניו, הדבר עשוי להישמע לנו תמוה. מאז ומעולם למדנו כי פעילות גופנית תורמת לבריאות הגוף. עובדה זו בהחלט נכונה. עם זאת, מאמץ גופני מתמיד עשוי להגביר את המתח והעומס בפעילות מערכות הגוף השונות וכתוצאה מכך להאיץ תהליכי עקה חמצונית – תהליך התפתחות הרדיקלים החופשיים. מולקולות אלו משפיעות על שלמות ה-DNA ועל חלבונים ושומנים האחראיים על תפקודים חיוניים. מהלך זה מוביל בתורו להזדקנות ולהתפתחות מחלות.

עליה בהורמוני הלחץ והעומס הרב המופעל על מערכות הגוף השונות כתוצאה מפעילות גופנית אינטנסיבית עשויים להאיץ את תהליכי החמצון ולגרום לשלל מחלות.

כל הגורמים להתפתחות רדיקלים חופשיים כתוצאה מפעילות גופנית

לאורך השנים, נבחנה השפעתה של הפעילות הגופנית על תהליכי החמצון בגוף מחקרי נרחב. הסיבה המרכזית לכך, היא העובדה הפשוטה שפעילות גופנית דורשת צריכה גבוהה פי 10-20 של חמצן לגוף. רוב החמצן הזה הופך למים, אך כמות זעירה ממנו עוברת למערכת הובלת האלקטרונים שם הוא הופך למי חמצן הגורמים לייצור רדיקלים חופשיים הרסניים. גם העלייה ברמות הורמונים כמו נוראדרנלין עשויה להגביר את פעילות החמצון בגוף.

האיזון העדין שמאפשר פעילות גופנית בריאה

במהלך האימון, הגוף פועל במרץ כדי לשמר את האיזון בין פעולת החמצון ובין הגנה נוגדת חמצון שתאפשר לגוף להמיר חמצן למים באופן יעיל מבלי לגרום לנזקים תאיים. כדי לסייע לגוף במאבק הזה, נמצא כי צריכה קבועה של נוגדי חמצון לא רק תשפר את הביצועים האתלטיים, אלא עשויה לתרום באופן ניכר לאיזון החשוב הזה שמאפשר להשאיר את תהליכי החמצון תחת שליטה.

כדי ליהנות מאיזון אופטימלי שיאפשר למנוע חמצון מזיק, מומלץ לצרוך נוגדי חמצון בתוסף קל לספיגה

כיצד מומלץ לצרוך את נוגדי החמצון?

על אף שישנם חומרי תזונה רבים העשירים בנוגדי חמצון, חשוב שנזכור שתמיד קיים חשש כי נוגדי חמצון יכולים להיות בעלי השפעה חמצונית הפוכה בתנאים מסוימים. ויטמין C, למשל, עשוי להזיק כאשר הוא נצרך בכמויות גבוהות מדי. לכן, חשוב שנבחר בנוגדי חמצון שנמצאו יעילים בסיוע לספורטאים ובריכוזים גבוהים שיתנו לגוף את הדחיפה העוצמתית לה הוא זקוק כדי לעמוד בעומס הכבד שהחיים הספורטיביים מביאים עמם.

תמצית מרוכזת של נוגדי חמצון ” FOL מעיין החיים” נחקרה ונבדקה במשך שנים רבות ונמצאה כיעילה בסיוע לספורטאים לשמור על בריאותם. עם שבעה מנוגדי החמצון העוצמתיים בטבע, ללא תוספים מלאכותיים מזיקים, יש לך את ההגנה השלמה לכל אורך הפעילות שלך.

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא סכרת

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top