opulence

רדיקלים חופשיים ומערכת העיכול

5 דרכים בהן הרדיקלים החופשיים מזיקים למערכת העיכול שלך

הקיבה היא ללא ספק אחד האברים הרגישים ביותר בגוף האדם וחשופה לשלל גורמים חיצוניים המגיעים דרך התזונה שלנו. חיידקים, עובשים ושלל רעלנים ופתוגנים המגיעים עם האוכל שאנו מכניסים לגופנו, עשויים להאיץ באופן משמעותי את תהליכי החמצון בתא ולגרום לעקה חמצונית. ההשפעות על מערכת העיכול עשויות להיות רחבות היקף. כאן, אספנו עבורך כמה מההשפעות הנפוצות ביותר של הרדיקלים החופשיים ותהליכי החמצון שהם מביאים עמם על מערכת העיכול ופתרון אחד פורץ דרך המספק מענה לכולם.

כיצד עשויים הרדיקלים החופשיים לגרום לטחורים?

מחקר שנערך בשנת 2009 ביקש להעריך את השפעת נוגדי חמצון שונים, כמו ויטמין E ו-C על הופעת טחורים. כמו כן, נבחנו רמות המלונדיאלדהיד (MDA) – תוצר נפוץ של תהליכי עקה חמצונית. 35 מטופלים הסובלים מטחורים לפני ואחרי טיפול בגומיות השתתפו בניסוי. נמצא כי ריכוזי נוגדי החמצון בדם צנחו משמעותית ככל שרמות ה-MDA נסקו. האטה של תהליכי החמצון ומענה ראוי לפעילות הרדיקלים החופשיים עשויה למנוע הופעת טחורים. אך יתרה מכך, נראה כי טיפול מהיר ויעיל בטחורים עשוי להאט גם את תהליכי החמצון הטבעיים. תרכובות צמחיות שונות העשירות בנוגדי חמצון נמצאו יעילות באופן מובהק בהקלה על תסמיני הטחורים וסומנו כאופציה טיפולית בטוחה ויעילה לטיפול בטחורים.

נטילת נוגדי חמצון עשויה למנוע מחלות דלקתיות כרוניות במעי

חמצון יתר נחשב כיום לאחד הגורמים העיקריים לתסמיני מחלות מעי דלקתיות. שלל מחקרים נערכו לאורך השנים אודות ההשפעות השונות וחיפשו אחר קשר סיבתי בין צריכת נוגדי חמצון והקלה בתסמינים. נמצא כי הפחתה של העקה החמצונית על ידי צריכת נוגדי חמצון עשויה לסייע בהקלה על כיבי קיבה, שלשולים, כאבי בטן והתקדמות של התהליך הדלקתי בשלל מחלות – מקרוהן וקוליטיס ועד אולקוס.

חומת ההגנה שלך במהלך טיפול בטפילי מעיים

מספר מחקרים נערכו על ההשפעה של נוגדי חמצון על יעילות הטיפול בטפילי מעיים, ובעיקר מסוג צ’אגאס והליקובקטר פילורי. נראה כי שילוב של נוגדי חמצון חזקים בתזונת המטופלים עם טיפולים מבוססי אמוקסיצילין שיפרו משמעותית את קצב חיסול הטפילים. נמצא כי בקרב יונקים, נוגדי חמצון מסוימים סייעו בהפחתת רעילות הטיפול הכימי וסייעו בהקלה של תופעות לוואי, בעיקר הירידה במשקל המתרחשת בשלב החריף של הזיהום.

נוגדי חמצון מסייעים בהקלת עצירות

מחקרים שנעשו לאחרונה, זיהו קשר בין פעילות רדיקלים חופשיים ובין תדירות פעילות המעיים. באחד מהניסויים, חולדות שהפגינו עקה חמצונית מוגברת סבלו לרוב מצואה יבשה וקשה יותר והתקשו בשמירה על יציאות סדירות. המחקר גורס כי הטיפול בטאורין, אשר עודד פעילות נוגדת חמצון בגוף, הקל משמעותית על העצירות וקידם תנועתיות במערכת העיכול. טיפול בנוגדי חמצון עשוי לתרום לפעילות מעיים סדירה ובריאה.

התמצית הצמחית שהוכחה כיעילה נגד רפלוקס קיבתי ושטי

מחקרים שנעשו בפעילות המעיים, מצאו כי נוגדי חמצון עשויים לסייע במניעה וטיפול ברפלוקס קיבתי ושטי. תופעה זו שכיחה למדי, אך השפעותיה עשויות לפגום באופן משמעותי באיכות החיים. המחקר מציע כי נזקי הרדיקלים חופשיים לרירית הוושט חמורים בהרבה ממגע הרקמה עם חומצות הקיבה. בניסוי שנערך על חולדות, דגמו חוקרים את רקמת רירית הושט והשוו בין רקמות שטופלו בתרופה מדכאת חומצה סטנדרטית, אלו שלא קיבלו טיפול כלל ובין חולדות שטופלו בתמצית נוגדי חמצון המופקת מעשב הלענה. הממצאים הראו נזק חמצוני אדיר בקרב החולדות שלא קיבלו טיפול כלל. עם זאת, בקרב החולדות שקיבלו טיפול תרופתי נרשמו כיבים בקרב כשני שליש מהחולדות. בקרב המטופלים בנוגדי החמצון נרשמו כיבים אך ורק בקרב 20% מהחולדות. החוקרים הגיעו למסקנה כי עקה חמצונית היא גורם עיקרי לרפלוקס קיבתי ושטי וכי יש לשקול נוגדי חמצון לצד מדכאי חומצה כטיפול ראשוני.

כדי לקבל מענה מקיף ונרחב לבריאות מערכת העיכול שלך, זהו הזמן להצטייד בתרכובת צמחית רבת עוצמה המכילה שבעה מנוגדי החמצון החזקים ביותר בטבע. תמצית “מעיין החיים” מאפשרת למיליוני מטופלים בכל רחבי העולם ליהנות מאיכות חיים גבוהה ובריאות איתנה כבר מעל 15 שנה. כדי ליהנות מכל היתרונות המוכחים של הטיפול עוד היום, אנו מזמינים אותך לפנות אלינו.

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא בריאות החניכיים

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top