opulence

רדיקלים חופשיים פוגעים בצפיפות העצם

כיצד רדיקלים חופשיים פוגעים בצפיפות העצם וכיצד ניתן למנוע זאת?

מיליונים ברחבי העולם יתמודדו במהלך חייהם עם אובדן בצפיפות העצם. ברוב המקרים, תופעות אלו ינבעו מאוסטאופורוזיס. מחלה זו מכונה גם “הגנב השקט”, מאחר ואובדן הסידן יימשך באופן הדרגתי לאורך שנם רבות ללא כל תסמין נראה לעין, עד שיתחילו להופיע שברים. לרוב, בשלב זה כבר יהיה מאוחר מדי לספק מענה ראוי. ממצאים חדשים בחקר בריאות העצם מזהים כיום את הקשר הבלתי ניתן להפרדה בין נזקי הרדיקלים החופשיים ובין הפרעות בצפיפות העצם.

תוספי מזון המכילים נוגדי חמצון עוצמתיים כמו ליקופן ופוליפנולים עשויים להציע טיפול מונע יעיל וארוך טווח נגד עקה חמצונית ולספק חומת הגנה בצורה נגד סיכוני האוסטאופורוזיס. תמצית “מעיין החיים” מציעה כיום את המענה המקיף והיעיל ביותר למאבק ברדיקלים החופשיים בתוסף נוזלי המאפשר ספיגה מקסימלית. כיצד נוכל להגן על בריאות השלד שלנו לאורך שנים באמצעות התוסף? כאן ניתן ללמוד כל מה שצריך לדעת על פוטנציאל ההגנה של נוגדי החמצון.

מה מתרחש בלב תאי העצם שלך?

תגובות חמצון מהוות תהליך שכיח במבנה התאי. לאורך השנים, עשויים שלל גורמים סביבתיים ופנימיים לגרום למולקולות המרכיבות את התא להפוך לרדיקלים חופשיים – מולקולות נטולות אלקטרון היוצרות תגובות שרשרת ברמת התא ומסבות נזקים מבניים רחבי היקף.

נמצא קשר הדוק בין תפקוד האוסטאובלסטים בתאי העצם ובין עקב חמצונית. ללא מענה יעיל לנזקי החמצון, הנזקים המבניים לתאי רקמות העצם עשוי להיות רחב היקף.

מחקר שנערך בקרב מטופלי אוסטאופורוזיס מצא כי תהליכי חמצון בתא עשויים לשנות את תהליכי שיקום רקמת העצם. הרדיקלים החופשיים גורמים לחוסר איזון בין פעילות האוסטאוקלאסטים ובין פעילות האוסטאובלסטים. שני תאים אלו הם בעלי תפקיד מכריע לבניית רקמת עצם חדשה וללא איזון ראוי ביניהם, עשויות לחול הפרעות חמורות בבניית הרקמה. הדבר יכול להוביל למחלות עצם מטבוליות ולתרום לשלל הפרעות במערכת השלד, כולל אוסטאופורוזיס המאופיינת בצפיפות מינרלי עצם נמוכה וירידה במסת העצם. בסופו של דבר, העצם תיחלש והסבירות לסדקים ושברים עשויה להיות גבוהה מאוד.

אז מה עושים?

נוגדי החמצון מהווים את קו ההגנה הראשון של הגוף נגד נזקי הרדיקלים החופשיים ועשויים לעכב באופן משמעותי את השפעותיהם על מנגנוני בניית העצם והאיזון המינרלי ברקמת השלד.

מחקרים עכשוויים מצאו כי נוגדי חמצון אקסוגניים, כמו ליקופן מסיס בשמן, פוליפנולים וקרוטינואידים, מקדמים את תיקון ה-DNA בתאי העצם. פוטנציאל ההגנה של נוגדי החמצון המסיסים בשמן למניעת מחלות מבוסס במחקרים רבים הנפרשים לאורך עשורים. מנזקים לרקמת העור ועד למחלות לב כליליות – ממצאים אפידמיולוגיים מבססים באופן שלא משתמע לשני פנים כי צריכה קבועה של נוגדי חמצון אלו עשויים לבלום עקה חמצונית ולספק לגוף מענה יעיל נגד שלל מחלות כרוניות, לרבות נזקים לצפיפות העצם.

תמצית “מעיין החיים” מציעה שבעה מנוגדי החמצון העוצמתיים ביותר בטבע, כולל תרכובות מסיסות בשמן ומופקת מעץ האשוחית הנורווגי. סגולותיהם הפלאיות של נוגדי החמצון הללו מוכיחות את עצמן כל יום מחדש בקרב מטופלים החוזרים שוב ושוב כדי לרכוש את התרכובת הייחודית. המענה שחיפשת למניעת נזקים לרקמת העצם ממתין לך כאן.

הוראות השימוש:

*עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות.

נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

עדויות אישיות

בנושא סכרת

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

הוראות השימוש:

עפי המומחים שלנו מומלץ לרכוש 6 בקבוקים המספיקים ל- 5 חודשים בכמות של 30 טיפות ביום (15×2) כדי להגיע לתוצאות מיטביות. נותני השירות יצרו איתכם קשר וישלחו לכם את החבילה במשלוח המגיע עד בית הלקוח.

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

נוגד חמצון

כמה טיפות ביום ואתם מוגנים

אנחנו כאן בשבילכם

צרו איתנו קשר לשאלות וכל מידע נוסף ונשמח לסייע לכם במהירות וביעילות.

Scroll to Top